Sprawozdania finansowe Asplex
Dane bilansowe ASPLEX
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 114 113 151,40 | 142 959 839,91 | 161 507 542,90 | 124 830 492,17 | 113 962 537,32 |
A. Aktywa trwałe | 15 965 774,80 | 17 434 005,20 | 16 346 892,57 | 16 319 972,94 | 15 912 740,31 |
B. Aktywa obrotowe | 98 147 376,60 | 125 525 834,71 | 145 160 650,33 | 108 510 519,23 | 98 049 797,01 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | - | - | - |
Pasywa razem | 114 113 151,40 | 142 959 839,91 | 161 507 542,90 | 124 830 492,67 | 113 962 537,32 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 67 371 176,52 | 71 343 268,75 | 69 952 438,24 | 71 622 395,80 | 73 822 835,49 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 46 741 974,88 | 71 616 571,16 | 91 555 104,66 | 53 208 096,87 | 40 139 701,83 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 42 725 652,48 | 63 418 392,64 | 82 027 132,96 | 43 399 860,74 | 31 738 203,75 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.