Firma „Aspen Art”
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania |
Numery rachunków bankowych |
PL02 1050 1142 1000 0090 3075 1581
PL15 1020 1664 0000 3102 0624 2087
PL24 1050 1142 1000 0090 3075 1573
PL30 1050 1142 1000 0024 4163 3324 PL31 1050 1142 1000 0090 8115 1483 PL98 1050 1142 1000 0090 3075 1599 |
Działalność PKD:
Firma „ASPEN ART” została założona 2015-11-16 i obecnie mieści się przy UL. ŻARECKA 52, PL-42-350, KOZIEGŁOWY. Główna działalność firmy to specjalistyczne projektowanie. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozaszkolne formy edukacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa płodów rolnych i zwierząt, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, usługi reklamowe, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne, wyroby z drewna, korka i słomy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie „Aspen Art” (REGON 36299928500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.