Zarząd firmy Asmer Hairdresser Barbara Al Asmer - BARBARA AL ASMER, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARBARA AL ASMER (CEIDG)
BARBARA AL ASMER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ASMER HAIRDRESSER BARBARA AL ASMER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-11-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LUDOMIRA RÓŻYCKIEGO 10, PL-41-400, MYSŁOWICE. Główny zakres działalności BARBARA AL ASMER to Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (PKD główne: 96.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP ASMER HAIRDRESSER BARBARA AL ASMER: 6412438447. REGON ASMER HAIRDRESSER BARBARA AL ASMER: 24363526200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARBARA AL ASMER
Więcej informacji o ASMER HAIRDRESSER BARBARA AL ASMER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.