Zarząd firmy ASKO STANISŁAW DŁUGOŁĘCKI - STANISŁAW DŁUGOŁĘCKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza STANISŁAW DŁUGOŁĘCKI (CEIDG)
STANISŁAW DŁUGOŁĘCKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ASKO STANISŁAW DŁUGOŁĘCKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-31 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JULIANA KRZYŻANOWSKIEGO 34, PL-75-328, KOSZALIN. Główny zakres działalności STANISŁAW DŁUGOŁĘCKI to Wykonywanie instalacji elektrycznych (PKD główne: 43.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP ASKO STANISŁAW DŁUGOŁĘCKI: 6691174609. REGON ASKO STANISŁAW DŁUGOŁĘCKI: 320806528.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się STANISŁAW DŁUGOŁĘCKI
Więcej informacji o ASKO STANISŁAW DŁUGOŁĘCKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby