Zarząd firmy AS-TECH Spółka cywilna Piotr Strzop, Krzysztof Lelek - Piotr Strzop, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Strzop (CEIDG)
Piotr Strzop prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AS-TECH SPÓŁKA CYWILNA PIOTR STRZOP, KRZYSZTOF LELEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-11-01 i ma swoją siedzibę pod adresem POCZTOWA 4, PL-48-370, PACZKÓW. Główny zakres działalności Piotr Strzop to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa maszyn wykorzystywanych w górnictwie, budownictwie oraz inżynierii lądowej i wodnej, sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, transport drogowy towarów. NIP AS-TECH SPÓŁKA CYWILNA PIOTR STRZOP, KRZYSZTOF LELEK: 7531110274. REGON AS-TECH SPÓŁKA CYWILNA PIOTR STRZOP, KRZYSZTOF LELEK: 531674552.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Strzop
Więcej informacji o AS-TECH SPÓŁKA CYWILNA PIOTR STRZOP, KRZYSZTOF LELEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby