Firma AS innovations Adrian Jankowiak
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet |
Numery rachunków bankowych |
PL10 2490 0005 0000 4600 6592 9982
PL44 2490 0005 0000 4500 6952 4821 |
Działalność PKD:
Firma AS INNOVATIONS ADRIAN JANKOWIAK została założona 2013-10-01 i obecnie mieści się przy UL. KRAWIECKA 350, PL-50-148, WROCŁAW. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agenci i organizatorzy turystyki, odzież, bez wyrobów futrzarskich, piloci i przewodnicy turystyczni, pozaszkolne formy edukacji, pozostały transport lądowy pasażerski, przetwarzanie danych i hostingowe, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby gdzie indziej niesklasyfikowane, wyroby tekstylne, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie AS innovations Adrian Jankowiak (REGON 02225382400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.