Zarząd firmy ARTYKUŁY SPOŻYWCZE . WARZYWA OWOCE GÓRKA MAGDALENA - Magdalena Górka, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Magdalena Górka (CEIDG)
Magdalena Górka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ARTYKUŁY SPOŻYWCZE . WARZYWA OWOCE GÓRKA MAGDALENA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SŁONECZNA 1, PL-32-400, MYŚLENICE. Główny zakres działalności Magdalena Górka to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP ARTYKUŁY SPOŻYWCZE . WARZYWA OWOCE GÓRKA MAGDALENA: 6811479011. REGON ARTYKUŁY SPOŻYWCZE . WARZYWA OWOCE GÓRKA MAGDALENA: 12073174200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Magdalena Górka
Więcej informacji o ARTYKUŁY SPOŻYWCZE . WARZYWA OWOCE GÓRKA MAGDALENA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.