Zarząd firmy Artykuły Metalowe Krzysztof Ślęzak - Krzysztof Ślęzak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Ślęzak (CEIDG)
Krzysztof Ślęzak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ARTYKUŁY METALOWE KRZYSZTOF ŚLĘZAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-11-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CENTRALNA 574, PL-32-440, RUDNIK. Główny zakres działalności Krzysztof Ślęzak to Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.89.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami. NIP ARTYKUŁY METALOWE KRZYSZTOF ŚLĘZAK: 9441403335. REGON ARTYKUŁY METALOWE KRZYSZTOF ŚLĘZAK: 351125617.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Ślęzak
Więcej informacji o ARTYKUŁY METALOWE KRZYSZTOF ŚLĘZAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio