Sprawozdania finansowe Artway Trans
Dane bilansowe ARTWAY TRANS
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 356 458,67 | 422 604,66 | 1 133 384,92 |
A. Aktywa trwałe | 254 500,98 | 218 019,62 | 422 114,76 |
B. Aktywa obrotowe | 91 209,83 | 204 585,04 | 711 270,16 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | - |
Pasywa razem | 356 458,67 | 422 604,66 | 1 133 384,92 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -9 796,11 | 14 304,50 | 704 789,57 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 366 254,78 | 408 300,16 | 428 595,35 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kanclerz Niemiec wezwał UE do zniesienia zakazu silników spalinowych
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał Unię Europejską do rezygnacji z planowanego na 2035 r. zakazu sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Jego zdaniem w obliczu trudności branży

Budżet zamkiem na lotnym piasku
Pracodawcy i związkowcy oceniają, że budżet 2026 jest maksymalnie napięty i zupełnie nieodporny na zewnętrzne tąpnięcia.

Ożywienie w przewozach nie ratuje przewoźników
Liczba ofert frachtów rośnie. Kłopoty firm transportowych również. Długi branży na koniec sierpnia 2025 r. były o ponad 200 mln zł wyższe niż rok wcześniej.