Zarząd firmy ARTUR SZAFRANIEC AUTO-CZĘŚCI - ARTUR SZAFRANIEC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ARTUR SZAFRANIEC (CEIDG)
ARTUR SZAFRANIEC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ARTUR SZAFRANIEC AUTO-CZĘŚCI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 30, PL-26-341, JAWOR-KOLONIA. Główny zakres działalności ARTUR SZAFRANIEC to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, sprzedaż hurtowa odpadów i złomu, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP ARTUR SZAFRANIEC AUTO-CZĘŚCI: 7732199097. REGON ARTUR SZAFRANIEC AUTO-CZĘŚCI: 100088300.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ARTUR SZAFRANIEC
Więcej informacji o ARTUR SZAFRANIEC AUTO-CZĘŚCI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby