Zarząd firmy ARTUR MACIEJEWSKI FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA - ARTUR MACIEJEWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ARTUR MACIEJEWSKI (CEIDG)
ARTUR MACIEJEWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ARTUR MACIEJEWSKI FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DAGLEZJOWA 6, PL-63-600, MIKORZYN. Główny zakres działalności ARTUR MACIEJEWSKI to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych (PKD główne: 41.00.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja wyrobów tartacznych, produkcja gotowych parkietów podłogowych, produkcja pozostałych wyrobów stolarskich i ciesielskich dla budownictwa, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków niemieszkalnych, roboty związane z budową dróg i autostrad i inne. NIP ARTUR MACIEJEWSKI FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA: 5140007571. REGON ARTUR MACIEJEWSKI FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA: 300020306.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ARTUR MACIEJEWSKI
Więcej informacji o ARTUR MACIEJEWSKI FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby