Zarząd firmy ARTUR KLIMEK Firma Usługowo-Handlowa AUTO-SZYBY - ARTUR KLIMEK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ARTUR KLIMEK (CEIDG)
ARTUR KLIMEK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ARTUR KLIMEK FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA AUTO-SZYBY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-08-12 i ma swoją siedzibę pod adresem BRZESKA 192, PL-08-110, SIEDLCE. Główny zakres działalności ARTUR KLIMEK to Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP ARTUR KLIMEK FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA AUTO-SZYBY: 8211688109. REGON ARTUR KLIMEK FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA AUTO-SZYBY: 14151642100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ARTUR KLIMEK
Więcej informacji o ARTUR KLIMEK FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA AUTO-SZYBY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.