Firma Artur Falkowski - ART-FOOD
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych |
Działalność PKD:
Firma ARTUR FALKOWSKI - ART-FOOD została założona 2002-01-25 i obecnie mieści się przy AL. ALEJA CHOPINA 38A13, PL-87-800, WŁOCŁAWEK. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa żywności i napojów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fizjoterapia, hurtowa sprzedaż wyspecjalizowana, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, pozaszkolne formy edukacji, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, różny zakwaterowanie, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, wspomaganie edukacji, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Artur Falkowski - ART-FOOD (REGON 91134021600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio