Adres | 35, PL-26-021, MARZYSZ PIERWSZY | |
Województwo | świętokrzyskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet |
Działalność PKD:
Firma ARTUR CUDZIK została założona 2013-01-16 i obecnie mieści się przy 35, PL-26-021, MARZYSZ PIERWSZY. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, roboty budowlane budynków, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Artur Cudzik (REGON 29289163300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.