Zarząd firmy Artur Antoń F.H.P.U. AMANDA - Artur Antoń, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Artur Antoń (CEIDG)
Artur Antoń prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ARTUR ANTOŃ F.H.P.U. AMANDA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-12-11 i ma swoją siedzibę pod adresem 195, PL-36-220, JASIENICA ROSIELNA. Główny zakres działalności Artur Antoń to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy i inne. NIP ARTUR ANTOŃ F.H.P.U. AMANDA: 6861574378. REGON ARTUR ANTOŃ F.H.P.U. AMANDA: 180284791.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Artur Antoń
Więcej informacji o ARTUR ANTOŃ F.H.P.U. AMANDA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby