Zarząd firmy ArtLaw Doradztwo Prawne Adrianna Krzysztofik - Adrianna Krzysztofik, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adrianna Krzysztofik (CEIDG)
Adrianna Krzysztofik prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ARTLAW DORADZTWO PRAWNE ADRIANNA KRZYSZTOFIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-05-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. FIELDORFA "NILA" 84D, PL-24-100, PUŁAWY. Główny zakres działalności Adrianna Krzysztofik to Działalność prawnicza (PKD główne: 69.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność rachunkowo-księgowa, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą, działalność wspomagająca edukację, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP ARTLAW DORADZTWO PRAWNE ADRIANNA KRZYSZTOFIK: 7162843755. REGON ARTLAW DORADZTWO PRAWNE ADRIANNA KRZYSZTOFIK: 52851512600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adrianna Krzysztofik
Więcej informacji o ARTLAW DORADZTWO PRAWNE ADRIANNA KRZYSZTOFIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.