Firma ARTE MIO MONIKA WALCZAK
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku |
Działalność PKD:
Firma ARTE MIO MONIKA WALCZAK została założona 2010-04-01 i obecnie mieści się przy UL. LAZUROWA 217, PL-01-315, WARSZAWA. Działalność firmy została zawieszona od 2023-07-17. Główna działalność firmy to poligrafia i drukarstwo. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, cięcie, formowanie i wykańczanie kamienia, fotografia, gotowe wyroby metalowe, naprawa artykułów użytkowych, przetwarzanie danych i hostingowe, reprodukcja zapisanych nośników informacji, różny usługi indywidualne, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi reklamowe, wydawanie książek i periodyków, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne, wyroby z drewna, korka i słomy, wyroby z papieru i tektury, wyroby z porcelany i ceramiki, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ARTE MIO MONIKA WALCZAK (REGON 14225489700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie

Konkuruj sam ze sobą, czyli o wyborze benchmarku
Trochę to trwało, ale w końcu stopą zwrotu dogoniłem, a nawet przegoniłem wynik WIG. Zadałem sobie pytanie, czy jest sens porównywać się do rynku i jego uczestników.