Zarząd firmy ART-PROMO MAREK KUBCZYŃSKI;wspólnik spółki cywilnej P.P.H.U. O-LE - MAREK KUBCZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK KUBCZYŃSKI (CEIDG)
MAREK KUBCZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ART-PROMO MAREK KUBCZYŃSKI;WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ P.P.H.U. O-LE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-05-18 i ma swoją siedzibę pod adresem NOWA 40/4435, PL-90-030, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności MAREK KUBCZYŃSKI to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność agencji informacyjnych, działalność portali internetowych i inne. NIP ART-PROMO MAREK KUBCZYŃSKI;WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ P.P.H.U. O-LE: 7251106053. REGON ART-PROMO MAREK KUBCZYŃSKI;WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ P.P.H.U. O-LE: 100673687.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK KUBCZYŃSKI
Więcej informacji o ART-PROMO MAREK KUBCZYŃSKI;WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ P.P.H.U. O-LE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby