Zarząd firmy ART-PRO JARKIEWICZ KATARZYNA - KATARZYNA JARKIEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KATARZYNA JARKIEWICZ (CEIDG)
KATARZYNA JARKIEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ART-PRO JARKIEWICZ KATARZYNA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RÓŻANA 1, PL-05-504, HENRYKÓW-UROCZE. Główny zakres działalności KATARZYNA JARKIEWICZ to Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 43.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, pozostałe sprzątanie, specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych i inne. NIP ART-PRO JARKIEWICZ KATARZYNA: 6851966421. REGON ART-PRO JARKIEWICZ KATARZYNA: 146598783.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KATARZYNA JARKIEWICZ
Więcej informacji o ART-PRO JARKIEWICZ KATARZYNA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby