Firma ART & MEDIA PRODUCTIONS PIOTR GEMBAROWSKI
Ocena | |||
Główna działalnośc | Kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych |
Działalność PKD:
Firma ART & MEDIA PRODUCTIONS PIOTR GEMBAROWSKI została założona 2004-09-06 i obecnie mieści się przy UL. UNIEJOWSKA 520, PL-01-485, WARSZAWA. Działalność firmy została zawieszona od 2025-06-01. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, nadawanie programów radiofonicznych, nadawanie programów tv ogólnodostępnych, nagrania muzyczne, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, public relations i komunikacja, reprodukcja zapisanych nośników informacji, twórczość, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami, wspomaganie działalności twórczej, wystawianie przedstawień artystycznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ART & MEDIA PRODUCTIONS PIOTR GEMBAROWSKI (REGON 01580548500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje