Zarząd firmy Art Luminar MARIUSZ KAMIŃSKI - MARIUSZ KAMIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-10-31
Działalność gospodarcza MARIUSZ KAMIŃSKI (CEIDG)
MARIUSZ KAMIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ART LUMINAR MARIUSZ KAMIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-07-15 i ma swoją siedzibę pod adresem TRĘBACKA 73, PL-95-200, PABIANICE. Główny zakres działalności MARIUSZ KAMIŃSKI to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: reprodukcja zapisanych nośników informacji, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna nagrań dźwiękowych i audiowizualnych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP ART LUMINAR MARIUSZ KAMIŃSKI: 7311435554. REGON ART LUMINAR MARIUSZ KAMIŃSKI: 10053808000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ KAMIŃSKI
Więcej informacji o ART LUMINAR MARIUSZ KAMIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.