Firma Art'impression Catering
Adres | UL. POWSIŃSKA 69/71, PL-02-903, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | ai-cateringwarszawa.pl | |
Strona internetowa | ai-catering.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Okazjonalne przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering okazjonalny) |
Numery rachunków bankowych |
PL09 1090 1870 0000 0001 1581 3878
PL13 1090 1870 0000 0001 2155 7273
PL21 1090 1870 0000 0001 2214 5531
PL24 1160 2202 0000 0004 5160 6279 PL29 1160 2202 0000 0001 0145 0739 PL30 1090 1870 0000 0001 3671 1859 PL39 1160 2202 0000 0002 7155 0244 PL59 1160 2202 0000 0003 5095 7673 PL62 1090 1870 0000 0001 0529 3371 |
Patenty | 2 aktywne patenty Więcej › |
Działalność PKD:
Firma ART'IMPRESSION CATERING została założona 2004-09-13 i obecnie mieści się przy UL. POWSIŃSKA 69/71, PL-02-903, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi gastronomiczne i cateringowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, mięso i wyroby z mięsa, zakonserwowane, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport kolejowy pasażerski, utrzymanie porządku w budynkach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-26.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Art'impression Catering (REGON 01582249500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.