Zarząd firmy ART AKT Agencja Działań Artystycznych Wojciech Romańczyk - Wojciech Romańczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Wojciech Romańczyk (CEIDG)
Wojciech Romańczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ART AKT AGENCJA DZIAŁAŃ ARTYSTYCZNYCH WOJCIECH ROMAŃCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-12-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STARY RYNEK 223, PL-65-067, ZIELONA GÓRA. Główny zakres działalności Wojciech Romańczyk to Kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: artystyczna i literacka działalność twórcza, działalność w zakresie konserwacji i renowacji oraz pozostała działalność wspomagająca na rzecz dziedzictwa kulturowego, pozostała działalność wspomagająca działalność twórczą i działalność związaną z wystawianiem przedstawień artystycznych, pozostała działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, działalność teatralna i inne. NIP ART AKT AGENCJA DZIAŁAŃ ARTYSTYCZNYCH WOJCIECH ROMAŃCZYK: 5882311815. REGON ART AKT AGENCJA DZIAŁAŃ ARTYSTYCZNYCH WOJCIECH ROMAŃCZYK: 387700861.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wojciech Romańczyk
Więcej informacji o ART AKT AGENCJA DZIAŁAŃ ARTYSTYCZNYCH WOJCIECH ROMAŃCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.

Bricomarché intensyfikuje rozwój sieci
Francuska sieć oferująca produkty do domu i ogrodu za pięć lat chce mieć w Polsce 400 sklepów i obroty rzędu 8,4 mld zł, czyli prawie dwa razy więcej niż dziś. Żeby to udźwignąć, rozbudowuje