Sprawozdania finansowe Ars Vini Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Dane bilansowe ARS VINI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ROK
|
||||
---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 822 071,49 | 863 881,14 | 1 658 121,08 | 1 806 921,93 |
A. Aktywa trwałe | 21 736,26 | 11 754,54 | 3 685,20 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 800 335,23 | 852 126,60 | 1 654 435,88 | 1 806 921,93 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 822 071,49 | 863 881,14 | 1 658 121,08 | 1 806 921,93 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 187 920,56 | 158 507,89 | 465 277,11 | 589 827,53 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 634 150,93 | 705 373,25 | 1 192 843,97 | 1 217 094,40 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 259 567,48 | 266 567,48 | 642 958,41 | 626 825,58 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 374 583,45 | 438 805,77 | 549 885,56 | 590 268,82 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.