Zarząd firmy ARP - SCREEN,Anna Radzimirska-Pąkowska - Anna Radzimirska-Pąkowska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-02-01
Działalność gospodarcza Anna Radzimirska-Pąkowska (CEIDG)
Anna Radzimirska-Pąkowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ARP - SCREEN,ANNA RADZIMIRSKA-PĄKOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-01-27 i ma swoją siedzibę pod adresem PODLASKA 186, PL-05-520, PARCELA-OBORY. Główny zakres działalności Anna Radzimirska-Pąkowska to Pozaszkolne formy edukacji artystycznej (PKD główne: 85.52.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, artystyczna i literacka działalność twórcza, działalność wspomagająca edukację, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność w zakresie specjalistycznego projektowania i inne. NIP ARP - SCREEN,ANNA RADZIMIRSKA-PĄKOWSKA: 5261016793. REGON ARP - SCREEN,ANNA RADZIMIRSKA-PĄKOWSKA: 01088339700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Radzimirska-Pąkowska
Więcej informacji o ARP - SCREEN,ANNA RADZIMIRSKA-PĄKOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych