Zarząd firmy Arna W Upadłości Likwidacyjnej - Wis Andrzej Jacek, wiceprezes
Wis Andrzej Jacek jest w zarządzie KRS ARNA W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Wis Andrzej Jacek jest również w zarządzie ARNA W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ, która została założona 2003-07-17 i ma siedzibę przy ALEJA KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ 55-27, PL-02-797, WARSZAWA. KRS ARNA W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ zajmuje się kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową obiektów inżynierii lądowej i wodnej, wykonywanie instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych i pozostałych instalacji budowlanych, wykonywanie robót budowlanych wykończeniowych, działalność związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi i inne. NIP ARNA W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ: 5252273295. REGON ARNA W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ: 015508209.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wis Andrzej Jacek
Pozostali członkowie zarządu
Andrzej Stanisław Wach | członek zarządu |
Więcej informacji o ARNA W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby