Zarząd firmy Armatura Wodociągowa Jankowski & Stempek - Stempek Andrzej Jerzy, v-ce prezes zarządu
Stempek Andrzej Jerzy jest w zarządzie KRS ARMATURA WODOCIĄGOWA JANKOWSKI & STEMPEK
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Stempek Andrzej Jerzy jest również w zarządzie ARMATURA WODOCIĄGOWA JANKOWSKI & STEMPEK, która została założona 2002-03-29 i ma siedzibę przy BYDGOSKA 55, PL-86-031, NIEMCZ. KRS ARMATURA WODOCIĄGOWA JANKOWSKI & STEMPEK zajmuje się produkcja grzejników centralnego ogrzewania, wytwornic pary i kotłów. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, produkcja nieelektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, produkcja pieców, palenisk i stałych urządzeń grzewczych dla gospodarstw domowych, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli. NIP ARMATURA WODOCIĄGOWA JANKOWSKI & STEMPEK: 5541861348. REGON ARMATURA WODOCIĄGOWA JANKOWSKI & STEMPEK: 091458395.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Stempek Andrzej Jerzy
Pozostali członkowie zarządu
Wiesław Józef Jankowski | v-ce prezes zarządu |
Więcej informacji o ARMATURA WODOCIĄGOWA JANKOWSKI & STEMPEK
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
GPW znajdzie się pod presją. Analitycy polecają dwa sektory
Krajowy rynek akcji zostanie poddany próbie w najbliższych miesiącach. Eksperci podpowiadają jednak, by zainteresować się dwoma sektorami oraz mniejszymi spółkami.

Wuzetem zastąpi diesle amunicją
Popyt na elementy silników wysokoprężnych utrzyma się jeszcze przed dekadę - uważa warszawski producent precyzyjnych komponentów motoryzacyjnych. Jednak z myślą o bardziej odległej przyszłości buduje

Szef Volvo: nie wszystkie zachodnie marki przetrwają transformację
Dyrektor generalny Volvo Hakan Samuelsson zarysował w wywiadzie dla Bloomberga perspektywy dla branży motoryzacyjnej. Jego zdaniem nie wszystkie zachodnie marki będą w stanie przetrwać zmiany na