Zarząd firmy ARKADIUSZ WOŹNIAK Strefa dobrego widzenia - ARKADIUSZ WOŹNIAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ARKADIUSZ WOŹNIAK (CEIDG)
ARKADIUSZ WOŹNIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ARKADIUSZ WOŹNIAK STREFA DOBREGO WIDZENIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-02-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POZNAŃSKA 42, PL-62-050, MOSINA. Główny zakres działalności ARKADIUSZ WOŹNIAK to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne i inne. NIP ARKADIUSZ WOŹNIAK STREFA DOBREGO WIDZENIA: 7831573067. REGON ARKADIUSZ WOŹNIAK STREFA DOBREGO WIDZENIA: 30203018300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ARKADIUSZ WOŹNIAK
Więcej informacji o ARKADIUSZ WOŹNIAK STREFA DOBREGO WIDZENIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych