Firma ARKADIUSZ JASTRZĘBSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO-USŁUGOWE
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego |
Działalność PKD:
Firma ARKADIUSZ JASTRZĘBSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO-USŁUGOWE została założona 2012-03-22 i obecnie mieści się przy UL. IGNACEGO KRASICKIEGO 83, PL-26-680, WIERZBICA. Główna działalność firmy to pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują magazynowanie paliw gazowych, naprawa pojazdów samochodowych, pozostały transport lądowy pasażerski, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane budynków, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wspomagające transport, wynajem innych maszyn i urządzeń, wyroby z betonu, cementu i gipsu. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ARKADIUSZ JASTRZĘBSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO-USŁUGOWE (REGON 14604725000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.