Zarząd firmy Arkadiusz Jankowski Konsulting Handlowy - Arkadiusz Jankowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Arkadiusz Jankowski (CEIDG)
Arkadiusz Jankowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ARKADIUSZ JANKOWSKI KONSULTING HANDLOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STYLOWA 15U3, PL-04-650, WARSZAWA. Główny zakres działalności Arkadiusz Jankowski to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja silników i turbin, z wyłączeniem silników lotniczych, samochodowych i motocyklowych, produkcja sprzętu i wyposażenia do napędu hydraulicznego i pneumatycznego, produkcja pozostałych pomp i sprężarek, produkcja pozostałych kurków i zaworów, produkcja łożysk, kół zębatych, przekładni zębatych i elementów napędowych i inne. NIP ARKADIUSZ JANKOWSKI KONSULTING HANDLOWY: 9521152119. REGON ARKADIUSZ JANKOWSKI KONSULTING HANDLOWY: 14621202200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Arkadiusz Jankowski
Więcej informacji o ARKADIUSZ JANKOWSKI KONSULTING HANDLOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.