Firma ARKADIUSZ ISKIERKA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG SPECJALISTYCZNYCH CHEMOREM P.U.S. CHEMOREM ISKIERKA ARKADIUSZ
ARKADIUSZ ISKIERKA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG SPECJALISTYCZNYCH CHEMOREM P.U.S. CHEMOREM ISKIERKA ARKADIUSZ
CEIDGDziałalność PKD:
Firma ARKADIUSZ ISKIERKA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG SPECJALISTYCZNYCH CHEMOREM P.U.S. CHEMOREM ISKIERKA ARKADIUSZ została założona 1992-04-15 i obecnie mieści się przy BRZOZOWA 9, PL-42-450, ŁAZY. Działalność firmy została zawieszona od 2020-12-31. Główna działalność firmy to specjalistyczne roboty budowlane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, wykonywanie instalacji elektrycznych, pozostałe sprzątanie, transport drogowy towarów, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ARKADIUSZ ISKIERKA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG SPECJALISTYCZNYCH CHEMOREM P.U.S. CHEMOREM ISKIERKA ARKADIUSZ (REGON 27309874000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.