Zarząd firmy ARKADIUSZ FRYCZAK SAGA - ARKADIUSZ FRYCZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ARKADIUSZ FRYCZAK (CEIDG)
ARKADIUSZ FRYCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ARKADIUSZ FRYCZAK SAGA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem TUWIMA JULIANA 86, PL-90-026, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności ARKADIUSZ FRYCZAK to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), pozostała usługowa działalność gastronomiczna, przygotowywanie i podawanie napojów i inne. NIP ARKADIUSZ FRYCZAK SAGA: 7291509219. REGON ARKADIUSZ FRYCZAK SAGA: 590530873.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ARKADIUSZ FRYCZAK
Więcej informacji o ARKADIUSZ FRYCZAK SAGA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Sałata bez ziemi, NATO kontra Rosja i kolejowe innowacje
W dzisiejszym PB BRIEF sprawdzamy, jak wygląda przyszłość upraw bez ziemi, dlaczego NATO ostrzega Rosję przed kolejnymi naruszeniami przestrzeni powietrznej oraz czym zaskoczą tegoroczne

CPD buduje portfel i obiecuje dywidendę
Nowa emisja akcji i nowe nieruchomości - tak giełdowy deweloper przygotowuje się do stworzenia pierwszego polskiego REIT-u. Kurs rośnie.

Formosa Smart Energy testuje Europę w Polsce
Polski debiut tajwańskiego producenta baterii litowo-żelazowo-fosforanowych to zarazem europejski pilotaż. Sandy Wang, założycielka i prezeska firmy, liczy m.in. na nasz rynek autobusów