Zarząd firmy ARKADIUSZ BACIA IZAAR - TRANS FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA - ARKADIUSZ BACIA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ARKADIUSZ BACIA (CEIDG)
ARKADIUSZ BACIA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ARKADIUSZ BACIA IZAAR - TRANS FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1995-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HENRYKA SIENKIEWICZA 70, PL-42-583, BOBROWNIKI. Główny zakres działalności ARKADIUSZ BACIA to Transport drogowy towarów (PKD główne: 49.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP ARKADIUSZ BACIA IZAAR - TRANS FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA: 6251024679. REGON ARKADIUSZ BACIA IZAAR - TRANS FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA: 272830430.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ARKADIUSZ BACIA
Więcej informacji o ARKADIUSZ BACIA IZAAR - TRANS FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.