Adres | SOWLAŃSKA 33, PL-15-560, BIAŁYSTOK | |
Województwo | podlaskie | |
Strona internetowa | sklepylewiatan.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych |
Numery rachunków bankowych |
PL60 8071 0006 0009 2568 2000 0010
PL80 8060 0004 0019 4813 2000 0010 |
Działalność PKD:
Firma ARKADA ŁUKASZEWICZ została założona 2014-03-27 i obecnie mieści się przy SOWLAŃSKA 33, PL-15-560, BIAŁYSTOK. Główna działalność firmy to sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują gry i zakłady, kupno i sprzedaż nieruchomości, pośrednictwo pieniężne, pozostała działalność pocztowa i kurierska, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-02-05.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Arkada Łukaszewicz (REGON 20084365000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio