Zarząd firmy ARK::PLAN ANETA DZIKOWSKA-JANICKA - ANETA DZIKOWSKA-JANICKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-12-31
Działalność gospodarcza ANETA DZIKOWSKA-JANICKA (CEIDG)
ANETA DZIKOWSKA-JANICKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ARK::PLAN ANETA DZIKOWSKA-JANICKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 3C, PL-59-223, KOŚCIELEC. Główny zakres działalności ANETA DZIKOWSKA-JANICKA to Działalność w zakresie architektury (PKD główne: 71.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność w zakresie programowania, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, działalność w zakresie geodezji i kartografii i inne. NIP ARK::PLAN ANETA DZIKOWSKA-JANICKA: 6921366940. REGON ARK::PLAN ANETA DZIKOWSKA-JANICKA: 39071904500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANETA DZIKOWSKA-JANICKA
Więcej informacji o ARK::PLAN ANETA DZIKOWSKA-JANICKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.