Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma ARICCO ANITA HOMAN została założona 2008-01-08 i obecnie mieści się przy UL. BEKASA 1155, PL-44-100, GLIWICE. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, nagrania muzyczne, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, pozyskiwanie drewna, produkcja wyrobów tartacznych, reprodukcja zapisanych nośników informacji, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z oprogramowaniem, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wyroby z papieru i tektury. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie ARICCO ANITA HOMAN (REGON 24081371100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Piotr Osiecki bez zarzutów w sprawie EGB Investments
Prokuratura umorzyła dwa wątki śledztwa dotyczącego GetBacku, w których zarzuty miał prezes Altus TFI.

600 mln zł dla firm na czyste technologie
Przedsiębiorstwa i konsorcja naukowo-przemysłowe mogą stanąć w szranki o dofinansowanie projektów badawczych i inwestycyjnych.

Xtreme Fitness zbuduje masę w powiatach
Do końca roku firma chce mieć ponad 160 klubów i 15 placówek Xtreme Kids, a do 2030 r. aż 750 lokalizacji działających pod różnymi, także nowymi szyldami. Kolejny krok: ekspansja w Europie