Zarząd firmy AREK-AUTO RASCHKE ARKADIUSZ - ARKADIUSZ RASCHKE, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ARKADIUSZ RASCHKE (CEIDG)
ARKADIUSZ RASCHKE prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą AREK-AUTO RASCHKE ARKADIUSZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-03-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ODRZAŃSKA 48, PL-66-100, SULECHÓW. Główny zakres działalności ARKADIUSZ RASCHKE to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP AREK-AUTO RASCHKE ARKADIUSZ: 9271608706. REGON AREK-AUTO RASCHKE ARKADIUSZ: 08016413300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ARKADIUSZ RASCHKE
Więcej informacji o AREK-AUTO RASCHKE ARKADIUSZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.