Sprawozdania finansowe Ardom Pawelscy
Dane bilansowe ARDOM PAWELSCY
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 9 795 591,21 | 10 642 146,23 | 10 917 699,55 | 4 910 603,34 | 5 485 663,64 | 5 126 908,56 |
| A. Aktywa trwałe | 4 378 331,50 | 4 697 095,13 | 4 638 907,63 | 1 030 382,47 | 985 331,11 | 923 068,30 |
| B. Aktywa obrotowe | 5 417 259,71 | 5 945 051,10 | 6 278 791,92 | 3 880 220,87 | 4 500 332,53 | 4 203 840,26 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 9 795 591,21 | 10 642 146,23 | 10 917 699,55 | 4 910 603,34 | 5 485 663,64 | 5 126 908,56 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 3 595 842,48 | 4 162 147,54 | 4 862 885,68 | 2 113 813,95 | 1 961 482,58 | 2 652 844,19 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 6 199 748,73 | 6 479 998,69 | 6 054 813,87 | 2 796 789,39 | 3 524 181,06 | 2 474 064,37 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 2 330 675,38 | 2 127 947,38 | 2 089 504,98 | 131 428,40 | 98 282,87 | 65 115,99 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 3 850 862,12 | 4 325 690,93 | 3 965 308,89 | 2 665 360,99 | 3 419 186,31 | 2 408 948,38 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje