Zarząd firmy Architektura krajobrazu Brzozowisko Anna Gryglas - Anna Gryglas, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Anna Gryglas (CEIDG)
Anna Gryglas prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU BRZOZOWISKO ANNA GRYGLAS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-04-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DŁUGA 132, PL-05-300, BUDY BARCZĄCKIE. Główny zakres działalności Anna Gryglas to Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni (PKD główne: 81.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty związane z budową dróg i autostrad, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane, przygotowanie terenu pod budowę, sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU BRZOZOWISKO ANNA GRYGLAS: 8222169844. REGON ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU BRZOZOWISKO ANNA GRYGLAS: 36985172300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Anna Gryglas
Więcej informacji o ARCHITEKTURA KRAJOBRAZU BRZOZOWISKO ANNA GRYGLAS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.