Zarząd firmy ARCHITEKTURA I WNĘTRZA Aneta Leśniewska-Staniaszek - Aneta Leśniewska-Staniaszek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Aneta Leśniewska-Staniaszek (CEIDG)
Aneta Leśniewska-Staniaszek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą ARCHITEKTURA I WNĘTRZA ANETA LEŚNIEWSKA-STANIASZEK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-12-20 i ma swoją siedzibę pod adresem GIEWONT 68, PL-92-116, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności Aneta Leśniewska-Staniaszek to Działalność w zakresie architektury (PKD główne: 71.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową drewna i materiałów budowlanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, farb i szkła, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych i inne. NIP ARCHITEKTURA I WNĘTRZA ANETA LEŚNIEWSKA-STANIASZEK: 7281892524. REGON ARCHITEKTURA I WNĘTRZA ANETA LEŚNIEWSKA-STANIASZEK: 360114101.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Aneta Leśniewska-Staniaszek
Więcej informacji o ARCHITEKTURA I WNĘTRZA ANETA LEŚNIEWSKA-STANIASZEK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.