Sprawozdania finansowe Arcelormittal Fce Poland
Dane bilansowe ARCELORMITTAL FCE POLAND
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 6 840 814,16 | 7 244 168,42 | 6 816 368,31 | 6 928 288,60 | 8 236 700,58 |
A. Aktywa trwałe | 187 009,00 | 174 802,17 | 146 009,73 | 173 926,41 | 283 950,87 |
B. Aktywa obrotowe | 6 653 805,16 | 7 069 366,25 | 6 670 358,58 | 6 754 362,19 | 7 952 749,71 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 6 840 814,16 | 7 244 168,42 | 6 816 368,31 | 6 928 288,60 | 8 236 700,58 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 4 791 916,62 | 5 193 308,07 | 4 739 680,03 | 4 789 519,89 | 5 408 965,00 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 2 048 897,54 | 2 050 860,35 | 2 076 688,28 | 2 138 768,71 | 2 827 735,58 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 387 657,42 | 1 414 558,98 | 1 620 381,95 | 1 559 470,59 | 1 659 975,75 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.