Sprawozdania finansowe Arc-Pol Babiński
Dane bilansowe ARC-POL BABIŃSKI
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 28 792 809,02 | 29 003 924,58 | 31 034 417,77 | 29 290 384,68 | 30 023 580,73 | 28 795 340,87 |
| A. Aktywa trwałe | 13 862 055,46 | 20 299 063,76 | 19 229 885,98 | 18 826 244,18 | 18 487 483,21 | 17 191 251,41 |
| B. Aktywa obrotowe | 14 930 753,56 | 8 704 860,82 | 11 804 531,79 | 10 464 140,50 | 11 536 097,52 | 11 604 089,46 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 28 792 809,02 | 29 003 924,58 | 31 034 417,77 | 29 290 384,68 | 30 023 580,73 | 28 795 340,87 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 22 270 652,37 | 21 796 209,05 | 21 255 963,42 | 21 628 832,30 | 21 017 327,30 | 20 210 837,64 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 6 522 156,65 | 7 207 715,53 | 9 778 454,35 | 7 661 552,38 | 9 006 253,43 | 8 584 503,23 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 2 992 580,42 | 388 134,24 | 1 225 774,73 | 2 837 262,33 | 1 183 608,55 | 1 327 044,96 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 3 529 576,23 | 3 243 298,49 | 3 006 480,98 | 1 354 750,22 | 5 108 989,83 | 5 303 368,00 |
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Answear.com: Marki premium zaczynają procentować
Zwrot w kierunku wyższej półki przynosi rezultaty widoczne w wynikach. Answear.com pracuje nad efektywnością marketingu, selekcjonuje brandy i przekuwa w zysk wprowadzane zmiany. Planuje też
Rolls-Royce otwiera centrum kompetencji w Krakowie. Rozważa też inwestycje w produkcję obronną
Przemysłowy gigant wkrótce otworzy centrum wsparcia pracowników i swojego globalnego biznesu. To początek nowego rozdziału historii Rolls-Royce’a w Polsce - twierdzi Helen McCabe, członkini zarządu
Jak oszuści manipulują ofiarami scamów
Metoda na policjanta, Blika, wnuczka, prokuratora, policjanta, księdza, bankowca, pracownika skarbówki - scenariuszy ataków jest wiele. Cel - tak zmanipulować człowieka, żeby uwierzył, że kontaktuje