Firma Aqua Żyrardów
| Adres | UL. ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO 25/27, PL-96-300, ŻYRARDÓW | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | aqua.zyrardow.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność obiektów sportowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL58 9297 0005 0457 1946 2040 0118
PL35 9297 0005 0457 1946 2002 0001 |
Działalność PKD:
Firma AQUA ŻYRARDÓW została założona 2006-08-29 i obecnie mieści się przy UL. ROTMISTRZA WITOLDA PILECKIEGO 25/27, PL-96-300, ŻYRARDÓW. Główna działalność firmy to usługi związane ze sportem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność obiektów sportowych, hotele i podobne obiekty zakwaterowania, restauracje, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji oraz działalności z nią związane i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-08-25.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Aqua Żyrardów (REGON 14066036300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

