Zarząd firmy APTEKA ŚRÓDMIEJSKA MGR FARM. DAGMARA BIELICKA - DAGMARA BIELICKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DAGMARA BIELICKA (CEIDG)
DAGMARA BIELICKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą APTEKA ŚRÓDMIEJSKA MGR FARM. DAGMARA BIELICKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-12-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJE 1 MAJA 15, PL-62-510, KONIN. Główny zakres działalności DAGMARA BIELICKA to Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja podstawowych substancji farmaceutycznych, produkcja leków i pozostałych wyrobów farmaceutycznych, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP APTEKA ŚRÓDMIEJSKA MGR FARM. DAGMARA BIELICKA: 6652661452. REGON APTEKA ŚRÓDMIEJSKA MGR FARM. DAGMARA BIELICKA: 382018231.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DAGMARA BIELICKA
Więcej informacji o APTEKA ŚRÓDMIEJSKA MGR FARM. DAGMARA BIELICKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.