Zarząd firmy Apteka Słoneczna S.C. Krystyna Sedlaczek-Goliasz, Jolanta Król - JOLANTA Król, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JOLANTA Król (CEIDG)
JOLANTA Król prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą APTEKA SŁONECZNA S.C. KRYSTYNA SEDLACZEK-GOLIASZ, JOLANTA KRÓL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem BIELSKA 33A, PL-43-520, CHYBIE. Główny zakres działalności JOLANTA Król to Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja leków i pozostałych wyrobów farmaceutycznych, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP APTEKA SŁONECZNA S.C. KRYSTYNA SEDLACZEK-GOLIASZ, JOLANTA KRÓL: 5482055159. REGON APTEKA SŁONECZNA S.C. KRYSTYNA SEDLACZEK-GOLIASZ, JOLANTA KRÓL: 241498507.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JOLANTA Król
Więcej informacji o APTEKA SŁONECZNA S.C. KRYSTYNA SEDLACZEK-GOLIASZ, JOLANTA KRÓL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Nad Polską operacja neutralizacji dronów
Trwa operacja neutralizacji dronów, które przekroczyły granicę Polski - przekazał w nocy na X wiceszef MON Cezary Tomczyk.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.