Zarząd firmy Apteka Pod Orłem Bolesław Trojanowski, Piotr Trojanowski, Zofia Trojanowska - Trojanowski Bolesław Henryk
Trojanowski Bolesław Henryk jest w zarządzie KRS APTEKA POD ORŁEM BOLESŁAW TROJANOWSKI, PIOTR TROJANOWSKI, ZOFIA TROJANOWSKA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Trojanowski Bolesław Henryk jest również w zarządzie APTEKA POD ORŁEM BOLESŁAW TROJANOWSKI, PIOTR TROJANOWSKI, ZOFIA TROJANOWSKA, która została założona 2001-12-19 i ma siedzibę przy UL. KRÓLA JANA III SOBIESKIEGO 15, PL-88-140, GNIEWKOWO. KRS APTEKA POD ORŁEM BOLESŁAW TROJANOWSKI, PIOTR TROJANOWSKI, ZOFIA TROJANOWSKA zajmuje się sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. NIP APTEKA POD ORŁEM BOLESŁAW TROJANOWSKI, PIOTR TROJANOWSKI, ZOFIA TROJANOWSKA: 5562236897. REGON APTEKA POD ORŁEM BOLESŁAW TROJANOWSKI, PIOTR TROJANOWSKI, ZOFIA TROJANOWSKA: 092358796.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Trojanowski Bolesław Henryk
Pozostali członkowie zarządu
Piotr Paweł Trojanowski | ||
Zofia Lidia Trojanowska |
Więcej informacji o APTEKA POD ORŁEM BOLESŁAW TROJANOWSKI, PIOTR TROJANOWSKI, ZOFIA TROJANOWSKA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby