Sprawozdania finansowe Apteka Eliksir
Dane bilansowe APTEKA ELIKSIR
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 479 030,55 | 384 342,38 | 347 463,55 | 427 047,10 | 397 431,10 |
A. Aktywa trwałe | 114 246,03 | 101 040,03 | 95 432,54 | 94 802,54 | 94 502,54 |
B. Aktywa obrotowe | 364 784,52 | 283 302,35 | 252 031,01 | 332 244,56 | 302 928,56 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 479 030,55 | 384 342,38 | 347 463,55 | 427 047,10 | 397 431,10 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 179 417,42 | 190 829,73 | 203 512,43 | 263 788,50 | 211 753,38 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 299 613,13 | 193 512,65 | 143 951,12 | 163 258,60 | 185 677,72 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 299 613,13 | 193 512,65 | 143 951,12 | 163 141,00 | 184 214,70 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.