Zarząd firmy APTEKA DOBROFARM KAROLINA DOBROWOLSKA-GOC - KAROLINA DOBROWOLSKA-GOC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAROLINA DOBROWOLSKA-GOC (CEIDG)
KAROLINA DOBROWOLSKA-GOC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą APTEKA DOBROFARM KAROLINA DOBROWOLSKA-GOC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. PRZEMYSŁAWA 8C, PL-61-064, POZNAŃ. Główny zakres działalności KAROLINA DOBROWOLSKA-GOC to Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP APTEKA DOBROFARM KAROLINA DOBROWOLSKA-GOC: 6652608848. REGON APTEKA DOBROFARM KAROLINA DOBROWOLSKA-GOC: 634532890.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAROLINA DOBROWOLSKA-GOC
Więcej informacji o APTEKA DOBROFARM KAROLINA DOBROWOLSKA-GOC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.