Sprawozdania finansowe Appmate
Dane bilansowe APPMATE
|
ROK
|
|||
|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 593 151,11 | 785 558,12 | 1 035 337,28 |
| A. Aktywa trwałe | 0,00 | 0,00 | 900 000,00 |
| B. Aktywa obrotowe | 593 151,11 | 785 558,12 | 135 337,28 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | - | - | 0,00 |
| Pasywa razem | 593 151,11 | 785 558,12 | 1 035 337,28 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 591 818,01 | 784 588,52 | 1 033 412,78 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 333,10 | 969,60 | 1 924,50 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.