Działalność PKD:
Firma APMP MICHAŁ BRYWCZYŃSKI została założona 2008-06-25 i obecnie mieści się przy UL. JANA HENRYKA DĄBROWSKIEGO 130A21, PL-60-576, POZNAŃ. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agenci i organizatorzy turystyki, badania i analizy jakości żywności, badania naukowe i prace rozwojowe, badania naukowe w naukach społecznych, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, elementy i obwody drukowane, elektroniczne, maszyny ogólnego przeznaczenia, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozostała działalność profesjonalna, pozyskiwanie pracy i pracowników, produkcja instrumentów pomiarowych, silniki, prądnice, transformatory i aparatura, specjalistyczne projektowanie, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi reklamowe, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie APMP MICHAŁ BRYWCZYŃSKI (REGON 30086931000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio